14-10-2025: Helaas is de wachtlijst op dit moment gesloten voor nieuwe aanmeldingen.
U kunt voor zorgbemiddeling contact opnemen met de wachtlijstbemiddelingsafdeling van uw zorgverzekeraar. Zij kunnen u ondersteunen om binnen 4 weken na uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek te plannen en de behandeling binnen 10 weken na de intake te starten. Deze termijnen vallen binnen de maximaal aanvaardbare wachttijden volgens de treeknormen.


Of kijk
hier bij collega praktijken in Midden-Brabant.


Contact

Via onderstaand formulier kunt u contact opnemen. Let op, deze link is niet  extra beveiligd! Stuur buiten de gevraagde contactgegevens geen persoonlijke informatie, u wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld voor een telefonisch contact. Uiteraard kunt u ook een voicemail achterlaten op 06-81556887 indien u uw gegevens niet wilt verzenden via internet. Als uit de telefonische screening blijkt dat de klachten, hulpvraag en verwachting overeenkomen met hetgeen geboden kan worden, dan kunt u op de wachtlijst geplaatst worden.


Indien u zich als nieuwe cliënt(e) bij ons aanmeldt voor behandeling gaan wij pas een behandelovereenkomst met u aan op het moment dat deze met wederzijds goedkeuren getekend is. Mocht u in de tussentijd vragen hebben omtrent uw psychische gezondheid, adviseren wij u om contact op te nemen met uw huisarts.


Uniek heeft geen crisisdienst. Bij crisissituaties tijdens kantooruren kunt u contact opnemen met uw huisarts of, indien buiten kantooruren, met de huisartsenpost. Bij zeer dringende gevallen belt u 112.

Met uw aanmelding geeft u toestemming voor de verwerking van uw gegevens ten behoeve van uw inschrijving in ons elektronisch cliëntendossier.


Bij afwezigheid van uw behandelaar (wegens vakantie of ziekte) krijgt u te horen wie waarnemend behandelaar is. Dit krijgt u persoonlijk of via email te horen.



Contactformulier